onsdag 13 januari 2016

265. Ojdå

Okej, nu har jag en del problem. Bloggandet är en sak men den e oräddningsbar. Min nacke e spänd och jag har haft huvudvärk i lite mindre än 24 timmar. Men det sista problemet kan ni hjälpa mig med. När jag kom ur duschen så insåg jag hur otroligt torrt mitt ansikte är. Jag är ingen beatyexpert men det kanske finns någon som vill hjälpa mig.

Nu vill jag att du tipsar mig om någon bra återfuktande produkt för ansiktet och/eller ett svinbra läppomada. Jag kan börja med att berätta att jag inte alls använder smink och har inte heller någon "ansiktsvårdsrutin". Och om du är som mig så kan du tipsa mig om andra inlägg där någon har tipsat om produkter.

Som avslutning kan jag kort berätta om denna vecka hittills. Måndag gick jag till skolan och var där. Hade mina fyra lektioner och åkte hem 13:40. Då jag kom hem tog jag det lugnt innan resten av familjen kom hem. Vi åt middag och pratade. Sedan kom mina kusiner hit och jag blev skjutad till Neste där jag var med Sabina. Vi hade en hel del att ctacha upp om så det gick den kvällen ut på.

Tisdag var en helt "perus" dag. Åkte till jobbet och gjorde läxor. Jag tittade även på Mom. Nu onsdag har jag varit i skolan som vanligt och vi fick betygen idag. Jag gick ut på promenad med Citti. Och nyss sprang jag runt i huset i jakt på mina jumppakläder. Ja, jag inspåg också min privata öken i ansiktet

2 kommentarer:

  1. Har o jättetorrt ansikte. Jag använder åtm argan oljo. Funkkaar no rikti bra åt me åtm 😊😄👌

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måst test he å si hu he funkkar, tack så myki 👍👌

      Radera