fredag 4 september 2015

260. Kort update

Kom nyss hem från skolan. Har nämligen håltimme sista passet så jag behöver inte sitta på någon lektion tills klockan blir tre. Ikväll ska vi till stan för att äta något med Bella som fyllt år för någon vecka sedan.

Allmänt då? Skolan är i full rulle och är minsann ingen plats för skoltrötta människor. Jag tycker att jag klarar mig bra i PG. Jag skrev ju kanske tidigare att jag ska få ett nytt rum då syrran flyttar till huvudstaden. Nu har jag flyttat alla mina möbler och vi ska småningom dra ner skåpen och sätta dit mina byråer. Om jag någondag har tid kanske ni får ett par bilder.

De senaste dagarna har jag jobbat, varit i skolan och firat villaavlutning. Konstigt att det redan är en vecka sedan.

Kan bjuda på ett videoklipp när pojkarna var och "härja" på en åker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar