onsdag 11 mars 2015

235. I was ablut to blog

Nu ska jag skärpa mig. Eller för dethär inlägget.
Jag har skrivit och undersökt om en del sjukdomar. Inte vilka som helst utan psykiska. Detta har pågått i tre dagar. Mina ögon är så trötta och mina axlar klarar inte mer dataväska. Men humöret hålls uppe. Visst är jag trött men jag tror att det lönar sig i slutändan. Att få känna att ja har gjort något.

Något som satte en boost på dagen var att äntligen få se Citti. Jag förstår inte hur alla par orkar "pjasa" varje dag. Fast i och för sig så kanske de tycker att deras liv ska ägnas åt varann redan nu. Nog om det, jag får göra ett annat inlägg om sådant.

Droppen rann över bägaren då Studio3 gruppen hade samling så jag missade trenden. Det enda fysiska på hela dagen. FATTAR INTE! Min telefon ville autocorrecta inte till internationell.

Mitt huvud klarar inte mer bokstäver. Hejdå!
För att trösta att vi måste skriva


Känslan då man är trött på arbetet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar