söndag 25 januari 2015

225. This is my life

För tillfället har livet sin vanliga gång. Veckan går ut på skola, jobb, extra skolinfo, möjligtvis något stadsbesök och vänner+pojkvän. Igår fick jag ett par röda sockor (första röda klädesplagget jag äger). Jag bytte sängkläder och professionell som jag är rev jag sönder påslakanet. I november 2014 rev jag sönder ett lakan. Tror att våra sängkläder behöver förnyas.

För jättelängesen tog jag (och mina syskon) våra koppar till rummen för när vi flyttar ut. Min koppsamling är 9 koppar. Plus att jag till jul fick 3 tallrikar. Och det där med julklappar. Jag har två favoriter. Ena är en klädgrejsimojs och andra är en ängel med ledlampor i, perfekt mysbelysning. Ängeln fick jag av pojkvännens familj.

Vecka fem har jag två prov, vecka sex ska jag och 20 andra till Seinäjoki. Sedan ere att kämpa till vecka nio då de e sportlovsresa.

Tror jag avslutar här ned min framtidsvision.
Enda bloggvänliga bilden från några dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar