torsdag 27 november 2014

213. Serier jag orkar med

1. THE VAMPIRE DIARIES
Solklar favorit. Just nu är den nära den som e på andra plats i min lista.
Handlar om vampyrer (NÄPÅSANT?) och dubbelgångare. Inget e fel me att Ian Somerhalder och Paul Wesley är bröderna Salvatore (rawr).
Avsnittens längd 40 minuter.
10/10
Källa: http://onlinevampirediaries.blogspot.fi/

2. 2 BROKE GIRLS
Så bra serie. Handlar om Max Black och hennes rumskompis Caroline Channing som ska starta ett cupcakeföretag. Till det behövs endast 250 000 dollar och de har 0.
Max e supercool som huvudperson.
Avsnittens längd 20 minuter.
10/10


3. MODERN FAMILY
I alla avsnitt händer något roligt. Det finns ingen röd tråd genom hela så man kan se vilka avsnitt man vill. Handlar om ett släkte med en nyfamilj, regnbågsfamilj och kärnfamilj.
Avsnittens längd 20 minuter.
9/10
Källa: http://www.entertainmentwallpaper.com/tv/modern_family/

4. THE ORIGINALS
Är en spinoff från ettan. Handlar för tillfället om Mamma som ska döda barnen. Pappa hjälper till men ingen vet. Orkar inte förklara detso mera.
Avsnittens längd 40 minuter
8/10

Andra serier jag kollar (utan ordning): Black Sails, Constantine och BB+PH
Serier som jag kollat klart: 90210
En negativ sak med de längre avsnitten är att jag fort blir uttråkad.
Som ni märker är jag ingen seriemänniska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar