onsdag 1 januari 2014

113. Ett såntdär 2013 inlägg

Jaa, följer strömmen och kommer bjuda på bilder med kvalitén mobil.  Början av året är dimmigt men iallafall dehär bilderna e kanske från JANUARI-MAJ. Jag har inte så mkt bilder från kalas å sånt men iallafall har Jecka och Carro fyllt
Nyår förra året, Ruka, Jag å Janina hade fö mkt fritid,
Sanna på besök, Fuldan, En normal kväll, En outfit,
Pilbågsskytte, Gå iställe för simhall, Jecka fyllde,
Smakleken
Slutet av maj-Början av Juni

Stafettkarneval, släktträff, villaliv,
avslutning, photoshoot
 Början va juni-mitten av juli kanske
Kokkola, kokkolacup, villaliv, kryssning, teater,
mopoutflykt, vi bodde nästan i mökki, läger,
utterleden
slutet av juli och ett långt hopp till oktober
Picnik, promenader, jaa.. normala, lägerskola,
en outfit, fest, lägerskola och powerpark
Nu har jag inte kunnat ta bilder från telefon till datorn så enskilda bildbomber från oktober tills december.
Haparanda stadshotell

i september fick jag ett jobb

Svenskadagen

klassringen

skräpmat i mängder


Exkursion

Italienska

En ny kusin fick jag

Lilla tärnan

The masterpiece of 2013

Jultåg

Julfest

Jul

Julannandag

Moa å sabina

Minneslådan

Sällskapsspel

liten ko

nya ytterbyxor, joo de e min lillasyster
jag plågar
Dehär är kanske 1/4 av mitt år men detta år kommer alltid vara speciellt. Huvudsaken är att jag minns det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar