tisdag 17 september 2013

85. It's three words to say!

Igår kom jag på en ny "sjukdom" jag hade fått. Denna skyllde jag på ett skurmedel. Jag kallade den HYPERUSTORTILLIUSBAPTISTIKYRKOIUS den går alltså ut på att man plötisligt får tanken om att man e VÄRLDENS BÄSTA BALETTDANSÖS och drar en random dansmove då man försökar sova. (Tyvärr) så håller den bara EN LITEN STUND. Denna sjukdom kommer då drabba mig en gång per vecka. Måndagar för det mesta. Annars skulle man kunna sammanfatta allt som en inbillning och att jag annars blev trött för att jag inte är van att ha något för mig en vardagskväll.
  I skolan skedde något helt uuuuunderbart. Jag hade nämligen tid till hälsoundersökning. Fick reda på att mitt vänstra öga är sämre än det högra. Vilken bra nyhet. Känns lite fånigt att i ca 5-10 minuter sitta: "Ja, nej, nej, nej, ja, ja, ja, nej, ibland då de lustar, nej, några, nej". Sen kom jag tillbaka till dramalektionen då de var mitt i en övning så det var bara att haka på då jag skulle vara med.

Sen åt vi sånthär (typ) på smått och gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar