söndag 8 september 2013

80. If you can't do it better - don't say anything

Och äntligen är mamma och pappa påväg från Spanien. Jag och mina syskon har haft en vecka med en hög av kläder och disk att arbeta oss igenom varje dag. Alla dagar har vi sneglat på kläderna men disken har vi fixat. Igår så städade jag huset hela dagen och hade bestämt att stanna hemma. Ungefär 00:00 hade jag sett några filmer och övervägde tanken att se en till. Bror och två av hans kompisar kom till vårt och de såg en film som jag såg på med dom. så 01:40 var alla bort från vårt och vi ställde oss å sova. 11:50 vaknade jag imorse ovanligt pigg så jag lagade mat, värmde köttbullar i stekpanna och kokade potatis plus skar tomat, gurka och morot. Nu är 50% av läxorna fixade och jag ska å duscha sen kan man kalla mig duktig. Det kanske behöver nämnas att två gånger, torsdag och idag, har jag hämtat post för ett antal dagar.
Halvt vanligt hår


Fredagens outfit

Janina har int nå liv

Kul hade vi åt denna bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar