tisdag 3 september 2013

78. Boom kah boom boom kah

Day 1 - Mum and dad gone: Söndag, kom hem en timme efter de hade farit. På kvällen var huset fullt av brors kompisar. Satt själv och diggade musik.

Älskar mina syskon!
Day 2 - Mum and dad gone: Måndag, skolan som vanligt. När jag kom hem åt jag en uppvärmd mikkropizza och sprang till Sannas för att vi skulle anmäla oss till rippi och laga klart ett grupparbete i hissa. Konstigt nog hade vi klart det i en lämplig tid och satte oss för att kolla på en film. Sen cyklade vi och Manda till Jeckas för att gå till ett hus i skogen. Kom hem 11 för att mötas av  ogjorda läxor.

Systers konfirmation



Day 3 - Mum and dad gone: Tisdag, skolan. Kom hem och satte på datorn och sen skulle jag kolla en film men jag såg aldrig klart för J hade tydligen kommit hem så han kom hit. Så kollade jag ett halv 90210 avsnitt med honom. Jag lagade mat och nu så chillar jag. Nosay! Då bror kommer från frissan ska vi å shoppa loss. Tuggummi+mjölk!

Mitt gamla rum till vänster, saknar det INTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar