tisdag 20 augusti 2013

65. Gott&blandat

Hej!
Tänkte säga att jag har utforskat mitt så kallade liv och lämnat bloggen tom. Så ni som saknat mig here I am.
I lördags så gick jag å Sanna till Cittis för att vara me Jaape och Citti. Helt rolig kväll kan man lungt säga. Vi sku gå till Sannas för nånting så tänkte jag att ja lämnar hemma då men så ändrade jag mig och blev hemskjutsad då vi vat tre på en vespa. Bra där! Söndags så (?) var jag å Sanna å gå på kvällen. Då tror jag vi var vi vårt å laga mat för mamm å papp sku ti Maggies me Sannas mamm å papp så kom Sanna, Citti, Jaape å hjälp oss att laga mat så då fick deå. Igår var jag i skolan som vanligt och på kvällen for jag me Sanna, Manda och Jecka på en låång promenad. På vägen hem får ja no fundera om vi var fullt nykter. Hahahhah nää ja skojja bara. Idag då skolan tillval, kemi och biologi. David fick med mig till Pallens å köp glass.
Just nu går We own the night - The Wanted på full replay så imoron kommer jag ha tröttnat på den. Meeen who cares?

Å så får de bli freedaaaag!! Och vi flickor är i full gång med att hitta på nånting på venetziansk och vi vill vara me mycket folk så ring bara ;) vi biter bara ibland.
!

Nu fick ni reda på nödigt å onödigt så syns vi då jag har tid :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar