måndag 17 juni 2013

15. Att dränka sig i en pool me vatten till knäna

E de bara jag som kommer lyckas med i sommar.
Igår var jag upp till 20 före 4 (BADASS) . Hupsis, fast jag hade nog sällskap via telefon så ni har en anledning. Skulle stiga upp halv 10, men ja somnade om så mamma kom å väckte mej en timme efter. Så jag steg upp och åt, skulle klippa gräset men bensinen var loppu, slut, så ja tänkte att jag skulle rensa blombänken, nån tång/sax/vadenue var borta. Love it! Så ja gick in å slängde mig på soffan å tänkte hu härrlit livet är. For ut å lek me J&J å deras kompisar. Så sku di sema i vår "pool" så di hade försten i av tjejjer å killar, jag vann. Så börja alla frys åså sprang de till verandan. Efter en stund joinade jag dom. Vi var hungriga så ja gick å laga smörgåsar åt alla, sen skar ja äppelbitar åt dom. Så kom mami hem me bensin så ja klippte gräset. Annat jag har lyckats m,ed e att sätta ALLT fö mycket skorpsmulor i köttfärssmet. BRAVO ELIN.
Läs ett exklusivt inlägg på denna blogg ett resultat av övertrötthet xP
Åså Jaape ville ja sku skriv om ha så hejhej :)
Fint me obäddad säng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar