lördag 15 juni 2013

14. I'm good at waisting time

Har noll aning om vad ja sysslar med på dagarna eller idag har jag åtminstone lyssnat på en hel del ljudklipp från min nya app.
Tio saker ni kanske inte visste om mig 4 me bild å 6 utan:

1. Enda djuret vi har haft
2. Som ni ser har jag mindre tydliga
smilgropar, fast oftast syns di int

3. Min familj:
Pappa Peter e lärare i PG, David ska börja ettan i PG,
Jag ska börja åttan, Mamma sofia arbetar vi HalpaHalli
Emma ska börja tvåan i PG, Jenna ska börja SKOLAN?!?!,
Jimmy ska börja femman?!?!


4. Dessa 4 teckningar e di enda i mitt liv
ja nångång har lagt tid på

5.Mitt rum består av förutom den jättefiina *hrmmhrmm* tapeten,
 tre andra vita väggar, 0 fönster utåt, 3 fönster inåt, mest IKEA möbler
(Sängen å skrivbordsstolen e enda som int e), Mitt klädskåp e
 en walkincloset eftersom alla kläder e på golvet.
6. Halvt mörkrädd, så skräckfilm å sen gå hem i mörkret å sova i ett mörkt rum, nejtack!
7. Sover aldrig me dedär vita i täcket på sommaren
8. Vampire diaries e enda serien ja kollar på
9. Jag harätt att förstå saker som, matte, fyke  (hatmeint) men endå har ja lättast me språk
10. Miun meddelandesignal e dedär plinget från msn

Dedär vila ni veta lekt vi
-Elinsofiaah-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar